Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 25, 2012

High Pressure



Nampak, bila ada tekanan je, cakap omputeh. Ada tekanan je, cakap omputeh.
(Post ni pun aku speaking) Huhuhu

Kalau aku dah cakap omputeh tu memang aku tekanan waktu tu. Kenapa tak cakap bahasa lain? Bahasa negeriku yang tercinta ke. Bahasa Hindustan yang aku minat tu ke. Bahasa Si Yamapi (Boleh klik sini kalau nak kenal Yamapi) yang comel tu ke. Entah.
Kehkehkeh.
Oke.



Aku cuba nak suka benda yang aku tak suka buat. Tak boleh. Selalunya, benda yang kita tak suka buat ni, kita kena slow-slow hadap. Slow-slow masukkan dalam jiwa.

Tapi bila dah kena paksa bagai, hasrat untuk masukkan ke dalam jiwa tu hilang terus. Bertukar kepada tekanan perasaan yang tak terluah.


Adeh.

Habis

*Senyum balik*

4 comments:

anaiza said...

g jual sengih la ..biar dia x suh awok p..hahahhaha

AkuOsi said...

im tryin'

Khairiyah said...

tapi kan opah...presure tu trkurang 1 s ler..huhu

AkuOsi said...

kyra::>itula,, pressure sgt smmpi dah telan satu s ))

~~