Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 12, 2011

Tiga Dan Empat



Assalamualaikum...

Masok empat hari aku kerja, makin banyak call pelik yang aku dapat. Pelik macam mana? Aku nak cerita lah ni. Huuuuuuu~

Aku: Hello, selamat pagi, boleh cakap dengan Mr. Yamapi (bukan nama sebenar)?
Yamapi: ya saya.
Aku: Saya OC dari T*****m Malaysia,
Yamapi: Ya, sayang.
Aku: T_T macam ni pun ada jugak ker??? (Dalam hati je laa) Haih..

Ada lagi. Elok je aku baca promosi dia, dah sampai pun ke skrip terakhir, tiba-tiba....

Customer: Cik, sebenarnya, En. XXX ni dah meninggal.
Aku: Erk,,,,,

Hohoho.. tapi tak apa lah,, orang kata tu pengalaman. Baru lah ada perasa sikit dalam hidup. Tapi yang aku tak leh lupa, aku nak tergelak masa buat calll.. sebabnya, dalam skrip yang diorang kasi tu tertulis macam ni... 

Macam ni....

.........terima kasih kerana menggunakan PERKHIDMATAM kami. 

Siapa yang typooooo nih? Sia-sia je dengan aku-aku sekali sebut perkhidmatammmm T_T. 

Ada juga cust chinese yang tak faham melayu. Dia suruh aku cakap mandarin. Setakat ni hao ma tu aku tahu la.. heeeee~.Nak sebut segala promosi yang ada tu dalam mandarin, mahunya aku terbelit lidah.. Haha..

Itu je lah. Nanti aku cerita lagi. Hehehe.... Adiosssss~ 

Oh ya, Kenal x Yamapi? Untuk siapa2 yang tak kenal,
Dia ni lah YAMAPI...
Tak jelas  pulak muka dia... Jap.....

Nah. Ni muka dia,, Huuuuuu~~

Atok yang berlakon di JEPUN.. huuuu~

4 comments:

Khairiyah said...

c0mey2,,haha

Sape lagi kalau bukan aku? said...

Victor: Hallo
OC: Namaste, bole cakap sama incik Victor!(menjerit)
Victor: dey tanggeci, cakap mau elok sikit haa:
OC:Saye dari T***** Malaysia(menjerit lagi)
Victor: Saye suda bercakap sopan, Tetapi worang di sane mase meninggikan suarenye. dalam hati akan timbul satu perasaan yg kurang baik! iaitu marah!

p/s: T****** mungkin perkataan tidak elok..ish ish ish...

Keh3...jangam maroh sayer...

AkuOsi said...

kyah syg:: huhu,,comey kan hatok hopah,, huhuhu

kau lagi lagi:: kahkahkah,, hg jgn nak ckp KL dgn aku. mak hg lahirkan hg kat mana?? >_<

Anonymous said...

nibong tebel

~~