Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

May 9, 2011

Terpijak Sony Xperia

Punya lah untung aku harini samapi semua benda main pijak2 je terus dapat. Kira tak cita pucuk, tiba-tiba ulam datang. Haha.

Ceritanya macam ni. Lepas berpanas lelah,letih mencari kerja dekat kilang-kilang area shah alam ni, kami gerak la pergi Mc D pasal kawan aku dapat kupon free. aku pun tumpang makan free la. Hehe

Lepas je parking, nampak je benda merah dekat kaki. Benda merah yang mahal. Sony Xperia!. err, nk buat apa ni? biar je? karang orang lain ambil dekat diaorang pulak. Haih.

Kawan aku, Maya, ambil terus kasi dekat aku. Haih, lagi la aku pening. Nak buat apa ni?

Lepas je order makanan, ngam-ngam je aku nak tekan no telefon budak punya hp tu, tetibe ade call. BABY BOY! 
haha.. Aku angkat la. ape lagi. Kot kot la aku boleh pulangkan melalui Baby Boy ni. Betul pun. Tak sampai 10 minit dia datang ambil. siap tak bagi aku end call lagi. pasal takut aku bawa lari la kut. Haha.. 

Okeh, kepada awek kepada Baby Boy, sila alert dengan kehilangan HP anda. Balak dia pulak y kalut. Tuan punya Hp tak cari pun. Hoho.. Okeh. itu sahaja kisah saya dengan Sony Xperia.. HOHO


Agak-agak macam ni la rupanya. Kaler merah.. hoho




8 comments:

ZWAN SABRI said...

Dia x berterima kaseh ker? HUHU

MySuaraBlog: Penangan Harga Setem

Unknown said...

mulia sungguh hati c..hehe..
smoge dpt ganjarannye nnt...
amin..

AkuOsi said...

zwan:: tak dia tak ckp terima kasih.ckp thanks je,, hohoho

matt:: aminn,, hehehehe

detektip kunen said...

agak2, kalau ianya sesuatu yg berwarna kuning, adakah saudari akan mengambilnya sebagai hak peribadi?

THE LITTLE OF ME said...

asal bg???kalo x boleh post kt noy je kn sng??
ye x??
hahahahah

AkuOsi said...

detektip kunen::seperti y haku kata di atas, kwn haku y hamik. aku nk pegang pun pikir 3,4 kali,, kalu kunen, haku amik, then wat mnde same dgn y berwarna merah,, kol dia punya tuan punya.. hohoho,, insyaAllah~

AkuOsi said...

noy:: ko x cakap awal2,, hahaha,, lain kali, masa aku pijak tu ko ckp, kompen aku poss,, hehehehe

Anonymous said...

kikiki.!!..takut bebenor ek balak dia tu..baiknya kakakku sorg ni..

milo aka lia

~~