Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 11, 2012

Tengah Hari

Hari ni cukup lah sehari setengah aku duk melopong sorang-sorang dekat rumah.
Nak keluar, malas.

Dari pagi sampai tengah hari tak tahu nak masak apa.

Dah nak masuk petang, tara!

Wujud lah benda alah ni.

Aku rasa gambar ni terbalik sebab malas nak betulkan. T_T 


Agak-agak ada rupa sup tak? Hahaha. Sedap tak sedap belakang cerita pasal aku sendiri yang makan.
Hohoho

p/s:Kalu mak aku tahu aku duduk sorang-sorang ni confirm dia panggil balik kampung. Tapi tak apa ke aku tulis dalam blog ni? 

Tak apa. Mak aku x baca blog aku. Hehehe.

Weng dah.

Sekian

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Rajennye dia masak sup.. :)

AYIE RESHQUE said...

btul ker 2 sup?..mcm pelik. ))

AkuOsi said...

zwan:> memang rajin ni. haha.

areiy:> haip, mana ada pelik!. hahaha

~~