Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 20, 2012

Hasya Nur Qistina

Okeh. Nama tu bukan nama watak dalam novel. Dalam cerpen pun bukan. Itu sebenarnya nama anak buah aku yang ke2. Atau, kami panggil dia Adik. Kalau nak di cerita, banyak cerita adik yang dah aku cerita dalam ni. Huhuhu.

Okeh.

Al kisahnya, masa aku menolong  dia buat kerja sekolah, aku terpandang dia lukis sesuatu dekat board. Nampak macam manusia.

Aku tanya.

Adik lukis apa?

Saya lukis aunty la.

Aku sengih dan menitik air mata.

Nak tengok lukisan dia? Adeh, aku pun was was nak tunjuk.

Nak Tengok ke? Haish...


Ini
.

.

.

.

.

.

.

.
Aku patut rasa terharu atau T_T?

Menurut beliau, corak yang ada dekat baju dan kain itu adalah BUNGA. 

Ye la dik, aunty kau memang suka pakai baju berBUNGA-BUNGA.

T_T

3 comments:

anaiza said...

krem perot sy gelak smbil menitik2...mmg adk ni buat org mengalir airmata,,kah2 x boley blah!

AkuOsi said...

T_T x tido lagi ke kak oittt~

anaiza said...

siyes beb...td sy kalut sebab bos sy kalut..mintak tu mintak ni..stres ja..lepas setel..trus buka post ni..sy gelak balik sendirik..adehh...bagus la..siyes la sy leh gelak beria2..hahah

~~