Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 26, 2012

Aku Budak Zaman Dulu

Dan....budak-budak ni budak zaman sekarang..

Nak tahu apa beza?


Benda Alah dua ni.

En. Sams aku depan mata pun, dia orang tak pandang pun. Komen adelah

(Kenapa aunty punya kecik sangat?) 
T_T

Itulah budak-budak sekarang. Kalau aku dulu, main game pakai skrin itam putih je.

Game boy tu.

Sekarang dah lain.
Budak-budak zaman sekarang...





p/s: Waktu ni aku dah selesai menjadi bibik. 

Bagi makan, minom susu, tengok tv dan buat kerja sekolah..
Hohoho,, 
Aku lah Aunty Bik!! 

T_T



2 comments:

anaiza said...

hahaha..sengett ja post ni..Aunty Bik! :P

AkuOsi said...

huhu,,bru 3 ari tinggal diorang,,dah miss banget neh

~~