Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 9, 2011

Second Day



Jap, aku nak cerita apa pasal kerja ni? Bukan ada benda menarik pun. Semua orang pernah kerja. Aku je JAKUN. Baru masuk opis,, kahkahkah,,

Kesian kat aku, kan,, Hoooo~

Okeh, hari kedua okey je,, (Selain aku x ada punch card lagi) 

Tapi yang lain okey je (Selain kena tegur ngan bos pasal silap sendiri)

Betul. yang lelain tu okey je la untuk hari kedua (Errrr,,,selain aku terbagi silap info kat customer T_T) 

Warghhh,,, Tolong jangan buang aku on my second day,, Heeeeee~



Assalamualaikum >_<

7 comments:

ZWAN SABRI said...

normal la tuu bwat silap time baru keja.. lama2 nanti, expertla..
good luck! ;)

MySuaraBlog: Top 10 Carian Google Oleh Rakyat Malaysia Pada Bulan Mei

akusipenulisblogygmalas said...

biasalah..milo masa start keje lagilah..sampai 4 kali silap tulis cheque..nasib baiklah bos x marah..hahahaha..:)

http://liailnia.blogspot.com/2011/06/realiti-hidupku-sebagai-perokok.html

AkuOsi said...

zwan:: haha,, thanks>_<

lia milooooo:: huhu,,silap tulis check? awat x silap tulis ke nama oc,, hehehe,,,

Khairiyah said...

opah..chaiyok3!!!! teruskan usaha

akuosi said...

Huhuhu...tq kyahhh

PUISI CINTA said...

hai22 oc caiyok, biasalah klu mula2 start keje selalu buat salah ,hihihi.....teringat mula2 keje

AkuOsi said...

huhuhu,,, tq kak>_<.. pengalaman pertama tu~ heeeee

~~