Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 14, 2012

Hari Ini

Pagi-pagi lagi aku dah bersiap kemas-kemas. Dia orang yang baru balik dari Vietnam masih lagi tak buka mata. Haha. Sampai dari LCCT dah awal pagi. Aku bersiap-siap, terus keluar. Plannya hari ni jumpa sorang kakak dekat Maju Junction.

Pukul lima baru sampai rumah balik. Aku buat apa sepanjang masa tu? Jangan tanya, sebab kalau aku cerita nanti bosan. Haha.

Sampai rumah, masuk bilik. Baru nak duduk, adik(adik kepada kakak) masuk bilik dengan kotak di tangan.

"Aunty, barang aunty."

Aku dah senyum pasal dah agak barang tu dari siapa. Tapi tak sangka cepat pulak sampai. Okeh aku nak bukak. Tapi aku tengok adik duk sengih-sengih atas katil. Tunggu aku buka. Bila aku suruh keluar selamba bomba dia cakap,

"Ala aunty ni, orang nak tengok pun tak boleh." 

T_T

Okeh. Aku bukak jugak depan dia. Huhu.


Ini dia bendanya. 

Dan
.
.
.

Selamba je dia nak T_T

Puas aku cakap, tak boleh, ni hadiah aunty. Hadiah Birthday.

"Aik? Aunty pun ada birthday? Aunty budak-budak eh?"

T_T

Betullah budak=simple. Dia orang ingat harijadi ni budak-budak punya je ke? Haish. Sabar lah aku dengan budak dua orang ni.

Nak tahu apa benda?

Ini dia kotak yang comel

.
.
.
.
.
Isi dia?
.
.
.
.
.
.
.
.

Bukan kosong. Tapi biar aku je lah yang tahu. Hehehe.

>_<

p/s:> Gambar bungkusan time adik pegang tu x sempat nak amik gambar sebab tak sabar sangat nak buka. Eheh. Amann~ 

4 comments:

anaiza said...

mananyer something yellownyer...huhuhuhh

AYIE RESHQUE said...

hehehe comel die peggn kotak tu.

basir said...

suspen btul cter..ingt last2 kuar pic hdiah..haha..nk tgk gak :p

AkuOsi said...

Kak Azi:> Tetttt,,hehe

Areiy::> Memang, comel tu sebab amik dari aunty dia. haha

Beb:> Memang sengaja kasi sasspenn,, haha >_<

~~