Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 22, 2011

OverFlow

Jarang sekali boleh dengar aku cakap macam urea, tapi sesekali ada makhluk yang bergen XX dan XY bersama usik perjalanan tiup kapilari aku, kompem la darah aku automatik berkeadaan turbulent. Pada masa tu, tak payahlah suka-suka senyum depan aku, sebab takut nanti aku calit Sulfuric acid dekat epidermis muka korang yang cunn tu. 

Masa tu jangan tanya pasal apa temperature aku berkadar songsang dengan watak aku yang biasa. Hormon kortisol dengan adrenalin aku mungkin berkadar terus dengan temperature aku sekarang. Tapi aku rilek. Aku saja duduk bawah aircond, kasi sejuk. Bagi hati aku equilibrium macam biasa.

Berkerut kerut Mark bermonolog. Panas juga bila ada makhluk yang suka-suka guna dia punya persediaan untuk experiment. Dah kena ulang balik satu-satu.

7 comments:

Anonymous said...

wawaawawawa....
garang ek opah comotttt ni:p

AkuOsi said...

huahaha,, tu orang kata, air tenang jangan sangka x ada naga!

Anonymous said...

wahhhhhhh....
naga pn ley hdup lam air ea...
xtau pn....nnti deactive la api lam mlut dia tu....
ishhh333....sengettt si naga nk duk lam tu.....:P

AkuOsi said...

kannn..hebat x naga tu? tapi sayang, kena senget pulak,haha, sapekah kamu? ce daftar nme,, wahaha

Anonymous said...

uitttt....
xkn opah xknal sapa ni....
yg suka pggil opahhhhh comottttt tu....:p
hahahhahaha.....
dh bgi hint pn awl2 tu.....;)

AkuOsi said...

uit, takk ke? ramai sgt y ikot takk panggil opah comot,,huhu,,maap2 yer

Anonymous said...

hahahha.......
yola.....takkkk la ni.....:p
ramai ke yg gna pggilan yg takkkkk kasi kt opah tu??
hahhah.....kesiannnn....

~~