Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 28, 2012

Jujur Aku Suka!

Aku tak tahu kenapa aku suka dia.
Aku tak tahu kenapa minat aku pada dia sama dengan minat aku kat Yamapi.
Heh, sebelum ni mana ada pernah aku bising-bising minat dekat pelakon malaysia.
Pelakon yang aku minat boleh kira je.

Yamapi=Jepun

Shah Rukh dan Saif Ali = India.

Itu aje pun.

Dan sekarang aku minat dia. 
Mungkin sebab dia sama taraf dengan pelakon-pelakon di atas?
Sebab ke'natural' an dia
Sebab watak dia hidup.
Berkesan. Hohoho

Jujur Aku Suka dia ni




Beto Kusyairy

Sekian >_<

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Bila nk suka kat Zwan plak? Errrkkkkkk.. HEHE

AYIE RESHQUE said...

dan siapa pla yg mmprknlkn pelkon ni sblum dia d knli )) minat dgn pang chin pie ))

~~