Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 9, 2012

Osi Pencinta Alam?

Aku pun tak tahu sebenarnya bila masa aku berkecimpung dengan minat ni. Mungkin dah lama, tapi baru sibuk nak mula snap gambar. Mungkin selama ni buat-buat tak minat. 

Ataupun mungkin selama ni aku tak sempat pun nak hayati sebab bz? <Boleh terima ke alasan ni?

Okeh, sudah melalut. Jom tengok gambar-gambar yang sempat aku snap. Hohoho



Ini rupa siang hari dari rumah tingkat tujoh.
Atas bukit tu sebenarnya ada Taman Tema yang orang panggil Genting Highlands. =)

Ini pulak, malam terang bulan mengambang.

Juga dari tingkat tujoh punya view


Ini pulak pelangi yang membasahi siang



Hohoho dan ho.

Sekian

5 comments:

anaiza said...

since when??? (garu kepala x gatal..) keh2

Rehan Makhtar said...

hahah..sy nampak martrade..awak kat segam ke neh..heheh

AkuOsi said...

Kak Kiwi::> Lmaaa dah, hhohoho

Kak Rean::> Hom, matrade lah tu. x silap doh,, hehe,, Saya masih di segam. membesarkan badan. >__<

ZWAN SABRI said...

chanteknya pic2 yang ditangkap.. :)

AkuOsi said...

zwan:> tq! haha,,alam dah terukir cantik. ambil macam mana pun ttp cun, >_<

~~