Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 19, 2011

Rojak Campuran!!

Kenapa Rojak?? sebab entry ni tak spesifik. aku nak gabung je semua yang dah jadi perkasam aku simpan..
Mula mula sekali......

Masa habis Final exam dulu, aku dengan beberapa kerat kawan aku mulakanlah operasi. Opp Cari kerja. Hehehe..
Masa duk pusing-pusing tu, banyak gak benda y menarik perhatian yang aku jumpa. Bagi aku la. Kalau korang tak tahu la. Hohoho.. Ini dia....
Jalan Asam Jawa.. Huu~ Agak-agak, bila lalu sini, rasa masam x? Hoho

Kalau SRK tu Shah Rukh Khan! Heee~


Yang ni paling best. Nama kilang tu OC kut. Ke, kilang ni aku punya tanpa pengetahuan aku.. Haha,,
mula lah nak mengarut..

Nextt....


Okeh, Ini time pergi dekat RUMAH KACA. Rumah kaca ni bukan macam rumah hijau yang tanam pokok tu. Ini rumah y berkaca-kaca. Haha. pon bukan. Rumah Budak-budak AF last.

Aku ni bukanlah peminat AF pun. Pergi sana pasal Kak ipar aku yang excited sangat nak tengok.

Ini dia kacanya. Tak adalah besar sangat. 

Cuba korang teka artis mana yang dikerumuni ramai ni? Cuba teka?? Cuba2??? Haha

Dia ni memang peminat stacy. tapi dulu la. Masa stacy dalam AF dulu. Sekarang dia kata Stacy jahat pasal Lagu stacy tajuk nya Jahat. Kakak..kakak.. Haha


Okeh.

Next..Pasal dia promo filem si Jack sparrow tuh. Huhu.. meriah betol dia punya promosi sampaikan sanggup curi kapal lanun Jack bawak masuk dalam Mid! Haha


Ni aku tak tahu siapa punya Skull dia curi. Siap ada tanduk. Haih.

Panjang lah pulak.. Hee~. Tapi tak apa. Penuh ngan gambo je.. Lalala...

>___<



No comments:

~~