Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 30, 2011

~Keluarga Baru~

Tanggal awal bulan enam haritu, kak ipar aku yang baru tu selamat melahirkan seorang putera untuk abang aku. Huhuhu.. Comel gila.. kecik je. Macam nak cubit tak nak lepass,, Huuuu~

Abang aku punya lah happy. Dia memang dah lama jeles tengok kawan2 sebaya dia dah ada satu dua anak. Last-last, dia dapat jugak dukung anak sendiri. Alhamdulillah. Aku pun dapat dukung anak baru. heee~

Ni hah gambo dia...

>_<
Masa ni, nenek dia, (mak aku) baru nak mandikan dia. tu pasallah gambo seksi. Hehe.. Gambar lain tak ada lagi pasal aku pun baru sekali dapat jenguk dia masa balik kampung haritu. Huhu



Okeh. 
Nama dia? Ini la yang aku nak cerita. 

Abang aku mintak cadangan dari kakak aku. Then, kakak aku pun kasi la berjela list nama yang dia suka. Last-last kakak aku pilih Qamil Qusyairi. Abang aku tak nak pasal Qusyairi tu makna dia hujan. Kakak aku argue balik, cakap hujan tu maknanya rahmat. Abang aku tak nak jugak.(takut anak dia asyik nangis kut) Hehe..

 So, nak di jadikan cerita, kakak aku terus suggest Faizin. Okeh. Abang aku setuju. Abang aku cakap, nanti mesej nama tu. Dia nak pergi daftar nama. Qamil Faizin. Santek. 

Kakak aku yang terexcited ni pun mesej  la abang aku. Taip

QAMIL FAIZI    .........(withOUT N)

send

(Sebab nak cepat+excited nama cadanganya diterima+entah apa yang dia pikir masa tu)

So, terdaftarlah QAMIL FAIZI instead of Faizin. Huhu.

Walau apa pun. Moga dia membesar dengan baik. InsyaALLAH~

3 comments:

PUISI CINTA said...

wink2 oc n tahniah dpt anak buah yg cute like auntynya, hihihi

lia AKA milo said...

hahaha!..tahniah2..faizi pun boleh juga.

OC said...

kak alysa:: >_< thanks. huhu,,mcm2 kompem3 je oc ni kiut.. haha..mana tahu nih?

lia:: mekasehhhh,,kann,, haper pun boley >_< huhuu

~~