Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 14, 2011

Aku Bos dan Dott Dottt Dotttttttt

Hooooooo~
Assalamualaikum.. Selamat petang yang aman semua. Amacam tajuk? Boleh menimbulkan satu perasaan yang tidak baik, kan? Hahaha,,, Bukan-bukan-bukan.

Pasal aku harini. Dengan Bos. (Mr. E) . Masuk je pagi tu, Aku kena tunggu dia masuk.(Pasal kerja aku, dia yang tetapkan) 

Okeh. Tuh dia Mr. E dah masuk.

Pukul 10!? T_T -nama pun bos, suka suki  dia lah nak masok jam berapa-(Heeee~)
Kerja aku harini?? Tunggu dia buat kerja dalam bilik meeting.

Dan.. tunggu lagi..

Lagi... tunggu... 

Mr. E: Kejap ya OC.
Aku: Okey

Lagi kena tunggu....(hentah hape la kerja yang dia buat. Aku dudukkkkk je depan dia) Haih.
Pukul 11 !!?  Aku kena buat apa harini? Nak call, dia tak kasi. Nak buat benda lain, takkan lah aku nak memandai mandai.. Huuuuu~

 Okeh. Aku tunggu..... (Masih tunggu dia buat kerja dia)

~Lunch~

Finally! (Mr. E dah bagi kerja kat aku)

Kalo bagitahu awal-awal kan senang. Tak payah la aku dudukkkkkk je mengadap dia sampai lunch T_T
Sabo je lah.. Hahaha,,, err jap...aku dikira kerja separuh hari ke tak ni? Huhuuuuuu


p/s::::
Makan Epal Separuh-Separuh Macam Ni, Best Gak. Dua Rasa Sekali Gus.. Huhu

2 comments:

THE LITTLE OF ME said...

igt ade skndal sude...hahahaha

AkuOsi said...

hehehe noy.. saja ja buat gempak,, hahaha

~~