Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 8, 2011

Assalamualaikum!!!!!

Haip,,, Lamaaaa tak buat entry,, hhuhuhu,,, 

Aku duk mencari kerja lagi sebenarnya. Nak cari duit untuk makan Sepinggan Nasi,, (sesuap nasi mmg aku x cukup) Heee

Dan
Aku dah dapatttttt
Hohohoho,,
Kerja apa?

CAKAP

Cakap

Tekan nombor, Cakap LAGI

Itulah kerja aku. Tapi tak apalah. Asalkan ujung bulan, duit masuk.. Hehehe,,,

Moga Happy Ya Semua!
Adiosss


7 comments:

aku lagi said...

tu la...kalau mu terima cinta putera william... kan senang...

ops..terbongkar sudah identiti gadis kunen.

AkuOsi said...

hahaha,,ceh,,kalo betul putera william nk kt aku, x denya aku bz2 cari keje,, mg pun silap3 aku buat pengawal je kt istana tuh,.,, HAHAHAHA

Cik MeRaH JamBu said...

awak keje operator telepon ek atau nme sentifiknye... pegawai khidmat pelanggan. hohoho leh blnja ni...kui3

akusipenulisblogygmalas said...

wahhh..best lehlah belanja..hihihi

lagi2 aku said...

aku???pengawal istana!!!???

hamboi1000 <<<sila bace 1000 kali

muka hensem gini mu nak suh jd pengawal...

tapi xpe oc...asalkan gajinya lumayannnn...wahahaha

PUISI CINTA said...

biar apa pn keje tuh yg penting keje tuh halal...

AkuOsi said...

kak pinku:: bukan.. oc keje data entry, call org u buat pengesahan..

lia:: hehehe,,beress je dikkk

kau lagi:: kahkahkah20000x..gaji mestila lumayannn,,nnt aku bodek william,, hahaha

kak putri syg:: okess kak >____<

~~