Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 18, 2011

Aku Bos dan Dott Dottt Dotttttttt 2~

Setakat ni lah, dah 4 jenis kerja aku buat. Kerja lain-lain. Apa je kerja kat sana yang aku tak buat. Semua aku buat. Bukan sengaja gila kuasa nak buat semua. Tapi bos haku tuh ha,,, Adesss.. 

Dari Call customer
Pergi ke dengar call orang, 
Pergi lagi ke proses maklumat A
Lari pulak ke proses maklumat B
Lepas tu dia suruh aku buat balik Proses maklumat A.. 

Hadess..
Mentang-mentang la haku part time, ko campak je aku kat mana-mana kan boss..

Hah, lupa!! Hari tu dia panggil kami masok bilik (again)..

Soalan:: Datang tadi naik apa??
Kami:: Kereta.(jujurnya).
Bos:: Kalau macam tu senang la. (Senyum x leh nak tafsir).
Kami: (Buat muka pelik).
Bos:: Kamu OT lah hari eh?? OT eh???
Kami:: (erk.. Nora Elena last hari ni... Waaaaaa.)

Tapi kami hekottt jugak. pasal orang baru, x reti lagi nak bagi alasan macam-macam. Kerja yang bertimbun punya pasal lah  ni.. Haih. 

Syok-syok time OT tu dia datang tanya nak minum apa semua. Semua diam. Senyum je, nak cakap malu(ye lah tu). Then, dia keluar.

Pastu...

.......setengah jam......

Dia masuk balik...

Kami::Eh, mana airnya??
Bos:: Laa.. saya tanya tadi semua senyap... ((T_T))

Haih bos.. tak tahu ker... Diam tu maknanya SETUJU!!


3 comments:

ZWAN SABRI said...

HAHA.. Lawak r itu boss!

MySuaraBlog: Nasiblah Aku Kurus!

lia AKA milo said...

hahahah!..malu tapi mahu..

AkuOsi said...

zwan:: lwk tahap memeningkan kepala.. huhu~,,

lia: tahu x per! haha

~~