Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 15, 2011

Korang Tahu Tak???

                  Tahu taak? dulu Nama blog ni bukan akuoc... haha.. Sebelum ni aku guna nama lain. Yang ada kaitan dengan benda alah ni la.......

Sunkist >_<
Alkisahnya aku suka makan sunkist ni. Haha.. Jadi, masa mula-mula nak buat blog dulu, aku letak je nama sunkistsedap tanpa pikir panjang. Haha.. sunkistsedap.blogspot .. Tuh nama lama aku. Rasa-rasanya sebelum post yang ke 50 kut aku baru tukar nama akuoc. Lagi best guna nama sendiri. Hahaha.. Peace, dari aku yang bernama Oc.. heeee~

4 comments:

OBI said...

buleh saye buat blog akuob.blogspot.com?

Y_Y

buleh la buleh la...

keh3

AkuOsi said...

Obi:: Hahaha,,sebokkk jah. mana carca*** tuh? delete eh? lame doh nk tanya.. heeee~

OBI said...

delete doh boh... haha..

Anonymous said...

hahaha..samelah kito..

lia aka milo

~~