Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

July 31, 2011

Post Laju-Laju 1

Okeh. Esok insyaAllah mula puasa. Aku rasa nak berhenti japs dari mengupdate blog (walaupun aku bukannya suka update tiap-tiap hari.) Huhuhuhu.

Sebenarnya banyak sangat gambar yang aku simpan untuk blog. Tapi aku malas  tak ada masa nak post. Hehe.

Mula-mula pasal Dapur kesayangan kami. Dah ada aku taip pasal Dapur ni. Cuba klik SINI dan SANA ..

Kisahnya, Dapur Pintar kesayangan dah tak ada. Ditukar. Pekerja-pekerja yang super peramah baik itu semua dah berhenti semua. So, tamatlah Riwayat Kami Dan Dapur Pintar. Agak-agak, ada lagi tak pemangkin untuk kami jadi pintar lepas ni? Huhuhu.. Selamat tinggal Dapur Pintar!!!. We will miss u~. Kihkihkih30 kali.

No comments:

~~