Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

July 31, 2011

Post Laju-Laju 2

Okeh. Kali ni nam cerita pasal cerita HARRY POTTER haritu. Semangat gila nak tengok last episod cerita ni. Tak nak tunggu lama-lama. Terus aku tempah tiket dekat member aku yang kerja dekat TGV. Okeh. settle. malam ni pergi tengok.

Tapi pukul 5 macam tu kawan aku tu call.  Errr... apa dia Ayong?

Ayong::Wei, aku minta maaf banyak-banyak. Aku dah suruh supervisor aku savekan untuk korang, tapi kawan aku masuk kerja pagi tadi dia terjual. Sold out weh!


Aku :: T_T

Tak boleh jadi ni. Kena tengok jugak. Aku nak cakap hard fan cerita ni, tak lah sangat. Tapi kalau kau nak tanya apa-apa pasal ceritani, aku boleh je jawab. Hohoho..

Terus check online. Dekat OU ada! Siap-siap terus pergi OU. Habis Jugak!! Yang tinggal, lagi 2 jam. Ambik jugak sebab dah alang-alang sampai sana. Depan sekali pulak tu. Huuuu~

Sementara menunggu tu, kami singgah makan dekat Kluang Station. Kedai tu pun dah siap-siap nak tutup dah. Heee~



Nasi Ayam Ape eh? lupa. haha

Ini sebenanya kanak-kanak punya meal. Hehe


Okeh. Pasal cerita Harry Potter pulak, aku puas hati sangat. Ending dia tak dijangka >>walau dah baca kat buku<< Haha.. tapi sedih jugak sebab ramai yang mati. Pasal Neville Longbottom yang kalau korang tengok dia masa kecik, memang asyik kena masalah je. Huhu. Harry, Harmonie dan Ron. Itulah namanya Sahabat Sejati..


Adui, sedih pulak Harry Potter dah habis.

2 comments:

ZWAN SABRI said...

aiseyh, baru tengok ek? zwan first tayangan lagi dah tengok.. siap 3d lagi.. jgn jeles.. HEHE

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

AkuOsi said...

Hahaha.. dah lama la Zwan. time hari second tayangan. Huhu.. ~~Tapi tak tengok 3d. biasa punya~

~~