Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 14, 2012

Masih Rilaks, Macam Selalu

Assalamualaikum.
Tak ada cerita penting pun yang aku nak cerita hari ni. Dah sampai penghujung sem pun. Rasa macam sekejap je berlalu semester 6 tahun ni. Sebab aku rasa tak ada buat apa-apa yang boleh aku rasa masa tu panjang (ataupun aku buat-buat tak buat?).

Heh.

Lagi dua minggu aku final. Dan yang menariknya, jadual final aku.
Takut nak cakap, takut korang pengsan sebab aku dah pitam bangun 3,4 kali dah.

1 Minggu straight 7 paper.

Rasanya masa ambil PMR dulu pun ada gap sehari dua. Tak ke? Haih. Semua tu pasal nak cepatkan masa final untuk aku(kami) buat praktikal cuti sem nanti <---Contoh membangaukan praktikal.

Dan aku, masik rilaks macam selalu.
(Rilaks sangat tak bagus untuk kesihatan juga sebenarnya)

Move on la!
Tata
#

2 comments:

awak tahu siapa sy.. said...

>_< gudluck.. n jgn tahan bila rasa nk buang air besor,,sebab x baik utk kesihatan.. (ade kaitan ni).. nite!

AkuOsi said...

hahaha,,ye3 >_<

~~