Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

June 5, 2012

Kampung Aku Pun Cantik, Tahu?

Kalau tengok dalam cerita-cerita filem, drama, aku duk fikir, cantiknya tenpat ni. Cantiknya tempat tu. Sebabnya, tanpa aku sedari, aku ni pencinta alam sebenarnya. Kehkehkeh

Okeh.

Nak dijadikan cerita, bukan kampung orang lain je yang cantik. Kampung aku pun cantik jugak.

Ni dia bukti.

Subhanallah

Alhamdulillah

Allahuakbar

Itula, Balik kampung pun jarang, mana nak tahu kecantikan kampung sendiri? Haih.

4 comments:

awak tahu siapa sy.. said...

>_<

AkuOsi said...

(^_^)v

AYIE RESHQUE said...

bru perasan ada pla pic tntg kg.hehehe lau boleh snap lah bnyk2 lg nk tgok ^L^,..

AkuOsi said...

aip,awalnya onlinee

~~