Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

April 29, 2010

seronok kalau sekali sekala buat-buat tak ada kerja,,,

hah.. memang seronok,,padahal kerja bertimbun,,
nak kena baca nota lagi,, belajar lagi,, buat thesis lagi,,
dan bila sekali sekala buat-buat tak ingat pasal tu memang best..
sebab itu la aku suka sangat kalau bab berjalan-jalan-jalan.. hohoho
habis satu pulau aku jelajah,,
jelajah sampaibalik pulau, tapi tak ada pulak benda yang aku cari,,pusing balik.. 
tak ke nama pusing satu pulau tu,,haha..

dan sangat seronok bila melayan cerita korea dengan jepun.. 
kalau cerita korea,,mesti pasal lelaki cool dan hensem,,
dan heroin pula mesti nak kiut miut dengan perangai budak-budak...

kalau perempuan anggun bergaya tu mesti jadi watak jahat punya..
aku pun x tahu kenapa,,jadi jangan tanya aku..

so,sapa nak jadi hero cerita korea, silalah berlagak cool dan sapa nak jadi heroin pula, silalah beratih jadi kiut miut beserta dengn perangai budak-budak comel....

lalala~

2 comments:

AYIE RESHQUE said...

ni pengaruh dah kuat sgt.ilang kemelayuan

AkuOsi said...

hahaha,, pengaruh je kuat tapi ttp maintain cun >_<

~~