Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

April 19, 2010

entry time ngantuk

aku tengok jam dekat leptop aku jam tunjuk pukul 5.47.. waahhh,,
xpernah2 aku stay up sampai subuh,, paling lewat pun pukul 4,,sebab kalo x ada nescafe, jangan harap la mata aku boleh tahan sampai pagi macam ni. TAPI,,,today memang aku x minum nescafe sebab x cukup lagi 10 sen u beli air nescafe dekat mesin air kt luar bilik study ni, nak naik ambil duit kat bilik aku malas, jauh,,,

hahaha,, sebab apa aku tahan,,sebab Final Project ni hampir2 buat aku giler,,waahhh,, hiperbola betol,tapi betol lah,,boleh cakap kami satu batch senget sebab benda ni.. ho ho ho..

esok dateline hantar~~ (bleh teka kan sebab aku htidur lambat)...

lalala~~

No comments:

~~