Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

April 10, 2010

setenang sedingin dan seberangin pantai bersih

petang tadi subuk saja mereka ajak aku pergi jalan-jalan ambil angin,, tension katanya, aku pun ikut je la,,sebab memang aku pun tengah serabut serabai,,plan terbaik punya nak tengok orang dekat mengkuang dam, tapi terlewat pulak bertolak,,kejap tertinggal itu la,,kejap tertinggal ini la, haih ape la aku ni,,then, ngam2 pukul sekian, kami sampai dekat tempat yang kami nak pergi tu. tapi sebabkan dah lewat,rasa malas pulak nak naik sampai atas,,huhu,,
lepas tu, start balik enjin moto, terus ke pantai,,hu hu..
ye, jauh,, tapi ok la,, as long as boleh cuci bersih segala semak samun yang memang menyemak kat otak aku ni.(eh, bukan tadi mereka ke yang tengah tension,,apa aku pula),,haha
singgah makan dulu..lepas tu solat siap siap then, gerak balik,,dari atas moto lagi aku nampak ramai giler yyang dah ambil port dekat tepi2 pantai tu,,prking moto tepi jalan, then lepak tepi pantai sampai tengah malam,,silap2 moto tu boleh kena saman.. tapi itu bukan aku,,
kami sampai, kami parking dekat tempat yang dia tulis parking here. lepas tu terus cari port yang sesuai,,kami cari port yang cerah cikit,,sebab bukan nak feeling jiwang atau apa apa,,nak tengok pantai dengan bahagian belah pulau saja..hu hu..
dan,,malam tu semua cerita terbuka juga,,ntah,,macam ada feel pulak kalau bercerita dekat tepi2 pantai..haha.. best,,lain kali nak pergi lagi la,,sebab aku suka dengar mereka bercerita,,sebab aku punya cerita malas nak dicerita,,haha

No comments:

~~