Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 9, 2011

Xinnian Kuaile

Wahh,,, cuti seminggu buat urat saraf aku malas nak berfungsi. Adeh. Tak bersyukur betul dengan nikmat yang ada. Aku duduk dekat rumah hanya tahu makan, tido dengan tengok tivi. Nak buka internet dah macam siput dah aku tengok dia jalan. Bukan setakat siput. Tapi siput yang kena sedut. Tinggal cengkerang je. Tak gerak-gerak. Erk. melalut dahhhh...

Okeh. Aku sampai Shah Alam dalam pukul 7.30 malam. Awal kan sampai. Awal? cuba tanya pukul berapa bertolak??? Haha.. Bertolak dari pukul 8.45. Nak dekat 12 jam tu! kereta dekat highway punyalah lembab. Ramai yang balik kampung macam aku. Pelik jugak. Nih chinese punya raya ke, semua rakyat Malaysia punya hari raya?? adeh. Jem memang tak hengat. Penat aku bawak roti garden sebab nak kurangkan jem, tapi jem jugak. erk, apo kaitan???

Dekat jem-jem kereta bersusun tuh boleh pulak terserempak dengan orang kampung aku.Dia siap buka cermin kereta nak tegur. Terkejut jugak kalau dalam berhimpit-himpit kereta ada yang menegur,

"Balik KL ye??"

Hahaha, kecik betol highway ni..
    
Bagi akulah kan. Macam ni baru namanya jalan jem. Haha
Gambo::Pkcik Google punya lagi::Kereta yang jammed


No comments:

~~