Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

February 21, 2011

Seratus Sudah~

Dalam malas-malas aku tulis post, sampai jugak ke angka seratus. Tak ada nak cakap apa sebenarnya. Hahaha,,Oleh kerana dah sampai ke angka seratus, aku nak buat lain sikit lah dari yang lain. 

Ini special untuk post ni sahaja:: hohoho

Memang betul aku::

- sayang Mak ngan Ayah
-suka tidur
-gilakan warna kuning
-tak sombong
-tak peramah
-suka baca buku cerita
-suka tengok cerita magic
-sangat suka jalan-jalan merata tempat
-rajin belajar kadang-kadang(haha)
-Belajar Chemical Engineering
-diam bila marah
-gemar memekak menyanyi
-seorang perempuan
-belum berkahwin
-sayang semua kawan-kawan aku
-apa lagi ya?

Bukan Aku::

-study 24 jam
-senyap 24 jam
-melalak tak tentu pasal
-tegur orang y tak kenal
-senyum bila kena paksa
-senyum bila ada orang tipu
-apa lagi ya? hahaha

::tak tahu nak tulis apa lagi,, itu je cukup lah,,hohoho
<>

4 comments:

Jerung said...

senyum bila ada org tipu??? agak2 bile ang tipu? ang senyum x???

kasak luar kasak dalam kasak sana sini...
)) <<<lupe, cb je ade icon tu

AkuOsi said...

hahaha~ mengom kamu wahai si jerung~
p/s::aku senyum gak,, wahahaha

Cik MeRaH JamBu said...

kunennyer cik oseee.....miahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

AkuOsi said...

huhu,,cmj ape kurangnyer,,, pinkkkkkkkk,,huhu

~~