Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

November 26, 2012

Dulu Aku Sendiri....Kini Masih Sendiri

Dan tajuk ni tak ada kaitan langsung langsung dengan Zaiton Sameon. 

Nak dijadikan cerita, aku dah bersendiri lagi. 

Okeh.

Aku rasa nak terpuk  tepuk bahu sendiri sambil ucap TAHNIAH sambil nyanyi lagu I'm The Best kuat-kuat pasal aku dah berjayaa tinggalkan semua. Dah tiga hari rasanya.

(Ellehs, baru tiga hari pun nak kecoh?)

Diam! Haha.

Dan aku dah bersendiri, macam waktu dulu-dulu. Aku bersendirian lagi tanpa nak fikir benda-benda lain selain yang penting. -Macam orang dulu-dulu cakap, pentingkan yang lebih penting, ye dak?-

Hohohoho

Hah, fikir apa? Baik cakap!
Jangan fikir bukan-bukan. Kan aku dah cakap(bak kata Hlovate) 

'Jangan assume, tanya.'


Dah tanya masing masing? Meh nak jawab.

Aku dah tinggalkan ciptaan Mark Zukembek tuh. (Aku sendiri nak tengok lama mana aku boleh tahan)
Dulu pun tak ada benda tu, boleh hidup jugak. Kan?''kes pujuk diri sendiri''



Kbai!
#



4 comments:

awak tahu siapa sy.. said...

takat tutup pahtu paswed duk simpan dlm poket..lama mana nau la tahannya syg oittt..muahahha..tp ai celen yu la kali ni..paswed simpan dlm poket..n ai celen berapa lama..kalau lebih 4 bulan..ai belanja coconetshake klebang..miahahha..x pun yg pakmi selalu belanja tu..ngn pakmi2 sekali sy belanja nanti..:P

AkuOsi said...

apa pulak 4bulan. smpi cti sem sudah..huhu

Osman Baku said...

wellcome too de clerk

eh.. rong

eh... ronk

eh... wromp

eh.... wro..er..

eh... salahhhh..

selamat datang ke kelab.

-Osman Baku aka OB keh3...

AkuOsi said...

kalo x letak aka tu pon ak tau dah sapa.haha..ye3.we r in the same boat..

~~