Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

November 29, 2011

4 Hari 3 Malam

Lama betul aku tinggal blog ni tak berpost(Bukan semalam baru post ke?). Bagi sesiapa yang dah rindu  tercari-cari mana aku hilang, meh aku bagitahu.

Disebabkan cuti hari Isnin yakni-(erk,,yakni?)semalam, aku dah melencong ke Melaka dengan Johor.











Okeh, Sekian. Haha. Aku tak tahu nak cerita apa dah.


Ini namanya Yong Tau Fu.
Terima kaseh kat kakak yang sayang aku, errrr, yang aku sayang.. Eheh, sebab dah belanja aku benda alah ni. uhuhu..


Ini namanya Pelangi. Ke titis hujan? 
Cantik, kan? huhu

Kepada Tuan Rumah:::> Jangan serik terima aku dekat sana lagi. Hohoho >_<


5 comments:

anaiza said...

x serik..sila dtg lg..boleh menyenget..

Anonymous said...

wah. bestnya melancong cuti-cuti malaysia.. jumpa kak noi dengan kak kiwi kan??..

AkuOsi said...

kak kiwiku::> Hahahaha,, wokeh!! >_<

Lia::> jmpa kak noi.. kak kiwi dah byk kali jmpa.. huuu~

Cik MeRaH JamBu said...

aperkah itu...beruang panda ka

AkuOsi said...

hoho,,itu namanya beruang comel y dimakan oleh org3 comel,, kehkehkeh

~~