Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

November 13, 2011

225:> Post bergerak? Aku bergerak?

Hehe

Motif apa aku gelak? Tak, itu bukan gelak. Itu senyum sebenarnya. 

225 tu sebenarnya aku punya bilangan post sekarang. Dua tahun, dua ratus post je yang aku mampu buat? Gila malas, kan? 

Tak, bukan malas, tak ada idea sebenarnya. Baik aku diamkan diri sebelum kena lempar kasut dengan korang sebab post-post melalut yang tak ada faedah. Hahaha

Okeh, yang atas tu baru gelak.

Ceritanya macam ni. Aku baru  nak balik ke skolah. Dah sepuluh hari bercuti dekat Rumah, Kampungku Yang Permai, tibalah masa aku kena berperang dengan Pen dan Buku. Tak tertinggal juga, kena berperang dengan Raksasa Malas yang memang sangat suka duduk dekat dengan aku. 
Okeh, itu alasan.

Aku naik train lagi. Sebab bagi aku, aku lebih selamat naik train dari bas. lebih selamat dari naik kapal terbang jugak . Eheh, aku tak mampu pun nak ulang-alik balik kampung naik flight. Apa ingat mak cop duit? Dush!

Jadi, ceritanya, aku kena tunggu lagi 12 jam untuk sampai ke KL Sentral. 12 jam. Bukan 12 bahagi 2. Bukan jugak 12 jam tolak 2. Tapi Dua Belas jam. Apa yang aku nak buat dalam ni?

Haih.
Okeh. Jum tido!

p/s:> kalau nak tahu cerita detail, klik je link yang laker oren di atas. Sekian 

4 comments:

AYIE RESHQUE said...

lama gak 12 jam.mcm nk g angkasa jer ni.hahahaha.apa2 pn nek train mmng asa slmt ckit.bbdng knderaan len.selamat smpi kdistinasi yg d tuju.

AkuOsi said...

dah selamat sampai >_<

Rehan Makhtar said...

erk..hha..sekali saja naik ketetapi sudah serik wooo...berganda amik masa nk sampai..uwaaa..

AkuOsi said...

betol,,,,naik kematu dlm tu,, hahaha,,kematu??? :) hehehe

~~