Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

March 31, 2010

rasa macam nak terjun tasik kat mengkuang dam saja, biar boleh kawan dengan ikan-ikan kaler oren kat dalam tu

minggu yang teramat sibuk bagi aku,,orang lain aku x tahu, tapi yang pasti dan sure nya, aku sangat sibuk. dan dalam aku tengah sibuk tu ada pulak masalah yang aku x pernah panggil pun dia datang, adoi,,weh masalah,,kau pergi jauh-jauh sana. tolong jangan ganggu aku kat sini,,kalau lah aku boleh terjun ke dalam tasik yang aku tak tahu jauh mana dalamnya tu, dan kawan dengan ikan-ikan kat dalam tu. ikan-ikan yang selalu aku kasi makan roti gardenia kalau aku singgah kat dekat tepi tasik yang memang cantik tu. ikan -ikan yang banyak kaler oren.cantik.biar aku tenangkan diri kat situ sekejap, sampai masalah tu pergi sendiri. boleh x. aku bosan bila masalah tu datang jenguk aku. bila aku sabar, masalah tu berulang - ulang datang.ya, orang cakap sabar itu sayang,tapi sampai bila nak sabar, selamanya. sanggupkah.tak,tidak aku tak sanggup.tapi aku tak mampu nak buat apa-apa.aku boleh berserah saja.ikot saja apa yang dia kata, ikut dengan penuh sabar(selagi aku boleh sabar).yes.mak aku cakap,orang yang sabar tu nanti akan ada kebaikan yang menanti..sebab tu aku sabar juga sampai sekarang.cakap pasal mak, aku sayang mak aku.aku pun sayang ayah aku,,okeh selamat berjaya.

No comments:

~~