Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

March 26, 2010

Aku terkena lagi

Hendak saja aku menjerit sekuat hati kat atas gunung yang paling tinggi kat malaysia(sebab orang malaysia je paham ape yang aku nak jerit). biar semua orang dengar, biar semua orang tahu, biar semua orang rasa apa yang aku rasa. tapi x boleh.. nak keluarkan pun susah macam ader yang tersekat, macam ader yang menyekat. biarlah, biar aku sendiri yang rasa. sebab mungkin rasa ini sejejap saja, mungkin esok kembali macam sediakala. mungkin aku boleh lupa semuanya..mungkin.. dannn post ini x ada kena mengena dengan lagu mungkin (anuar zain)

2 comments:

AYIE RESHQUE said...

tp ade kaitan dgn lagu dewa.menangis lahh bla harus menangis

AkuOsi said...

Haah.. mungkin juga~, huhu

~~