Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

March 26, 2010

bagi la tajuk post ni sendiri,,

okehg,,minggu ini dan seterusnya, aku tersangat la bizi. apa yang aku bizi sangat pun aku sendiri x pasti. mungkin sebab aku kena siapkan aku punya experiment dan owh, budak kelas aku pum sama. so, x adalah aku bizi sorang sorang. tapi sekarang, aku bukan nak cerita pasal kebizian aku sebab kalu aku bizi pun ader korang kesah,,haha..

walaupon aki bizi, sempat jugak aku menjenguk facebook sebab ramai yang best disana. sambil tu, sempat juga aku melayan pakcik aku dekat ym dan petang-petang sempat juga aku mengikut geng-geng jom pergi bersiar siar tengok2 orang dekat luar kampus. favourite port sekarang adalah mengkuang dam, best best best...

dan dalam bizi aku juga, sempat juga aku mengacau roomates aku bagai pengacau. marah sangat dia bila aku cakap dia gemok..hehe

tapi yang pasti budak final year memang bz. dan aku lah salah seorang dari budak budak itu...
lalala~

No comments:

~~