Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

December 19, 2011

Salin Kulit

Aku rasa macam penat. Letih buat benda yang pada asalnya kita tak ada jiwa. Makin lama makin terasa jiwa kosong. Segala minat yang dibuat-buat pada awal nya tinggal paras-paras bahaya. Terasa nak berhenti. Tukar pada benda lain. Tukar angin. Tukar hidup.


Aku dah sedia rasanya. Bila-bila massa saja nak melangkah. Tapi sebelum melangkah, banyak kali aku toleh belakang. Tanya dekat bayang-bayang sendiri. Betul ke aku nak buat ni? Boleh ke aku hidup dekat tempat baru? Dunia baru?


Aku toleh belakang balik. Boleh ke?
Dekat dunia baru nanti aku akan buat ini. Aku akan buat itu. Aku akan jadi macam ni. Aku akan jadi macam tu.

And yet,
 Things are eassier said than done.

Okeh, sudah!

>__<

p/s: otak weng pasal banyak kerja T_T



1 comment:

mya said...

awak boleh oc..cayok cayok...

~~