Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

December 1, 2011

Korang Dah Besar

Korang dah besar.
Tak boleh ke handle benda ni baik-baik?
Perlu ke saling menyindir.
Perlu ke sakitkan hati masing-masing.
Aku yang tak terlibat ni yang jadi mangsa.
Korang bising tak kira masa.
Korang menjerit sesuka hati dan jiwa.
Korang nak buat aku hilang akal ke.

Tolong lah pikir matang sikit.
Korang dah besar.
Salah dia tu memang nyata, tapi salah korang jugak kena ambil kira.
Sama-sama salah, kalau nak tegur pun biar berpada.
Jangan buat macam korang ni tak ada agama.

Last-last aku jugak jadik mangsa.
Esok aku ada kelas pagi, korang nak gantikan ke kalau aku tak jaga dari lena?
Nak bising tunggu lah nanti aku tak ada.
Memang la korang tak leh fikir orang nak tidur dengan aman sejahtera.
Apakata lain kali aku menjerit dekat telinga kamu semua?
Nak try rasa ke bila sedap-sedap tidur, orang bising sampai terjaga?
Korang nak rasa?

Haih.


::>Last-last korang dah sedap tidur, aku masih terjaga. T_T





2 comments:

anaiza said...

haha..bedtime setori x best langsung..jd sy pun mencik kalu sy x bulih tidor :P

AkuOsi said...

haha,,awokla,, tapi oke sikitla,, pas awok kasi bedtime setori, sy ngantuk sikit,,hehehe

~~