Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

August 16, 2011

Hamik Gambar Ni Sebagai Bukti

 Okeh. Kuih yang mula-mula aku sentuh adalah Kuih Cornflakes Crunchy


Okeh, ni yang dalam process menguli. huuu~


Aku bosan di tengah-tengah malam. Haha

Okeh. Ni campurkan dengan cornflakes. Nak kasi rangup

Kemudian bula-bulatkan macam ni.

Dah siap bakar dan conteng-conteng sikit kat atas tu.Huuu

Packing! huuu~

Lagi satu Kuih Chocolate rice. Yang ni senang sikit pasal celup je dlm coklat. Beskot dia dah siap awal-awal, huuu

Beskot, celup coklat, celup coklat rice

Ini dia!!

Ringan je tangan nak ambik masuk mulut. Haha


Okeh, last sekali, Almond London. Memang aku suka gila beskot nih. Hoho

Bakar badam dulu

Dah siap bakar. Satu-satu hilang masuk mulut. Haha

Dah masukkan badam dlm tepung

Rupa dia siap aku x smpat hamik. sebab dah balik umah sewa. Huhuhu

Kerja tak susah. Suka je buat kuih. Tapii,, kalau dah bertray-tray. beratus-ratus lemon, mahunya aku mimpi kuih tiap-tiap malam. Haha..

Dan, sebabkan budak ni

Fathi

Selamba bomba je dia kaut chocolate rice masuk mulut macam makan nasik! Hoooo~

7 comments:

ISHA IDIAZ said...

haha~ comel oc.. buat kuih raya ya~ mcm byk je tu.. wat jual ke oc?

AkuOsi said...

Isha~~> Hehehe...comel, kan? anak cousin. Haah, buat jual.. itu yang x memang tangan..huhuhu

Cik MeRaH JamBu said...

awak bermain2 dengan doh yer oseeee...hohoho

AkuOsi said...

hahaha..bosan kak. semua tido. ai je y bertungkus lumus lupus menyiapkan.. huhuhuhuhu

Kenoben said...

waaaahhhhh

terbaekkk...

kak rossssssssss....tp mane ob punye name? x ade ke?

keh3...

AkuOsi said...

Kobeng~> Hohoho,,baru mg tahu hebatnya aku.. c the gigi la.. huhuhu.. nama ob? ade tuh, invisible.. special org kate,, haha

Kenoben said...

ouh...haha...

x lena aku tidur bace ni...

keh3..

~~