Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

May 6, 2012

Single Is Simple..

But, Double is Owsem!

Okeh, 
Lama sungguh tak melalut dalam ni. Aku sendiri pun tak pasti kenapa jari jemari aku yang tak runcing ni malas sangat nak menaip apa yang otak aku fikir. 

Sebab dah malas nak meluah, kut.

Huhu.

Habis.

Bukan nak cakap pasal benda penting pun sebenarnya(Tak penting untuk korang la kut). Bagi aku benda ni satu kejayaan jugak. Eh, bukan satu. Tapi DUA kejayaan. 

Ini dia.


Untuk Bola Jaring

Untuk Basketball

Tadi punya game semi n final Netball je. Basketball semalam dah habis. Masuk semi, kami leading 20-3. Time ni aku macam kagun gila bila tengok semangat budak-budak dari team yang dapat 3 tu. Sebab walaupun dah ketinggalan 20-3, semangat diorang nak kalahkan kami sampai ke masa akhir.
*kagum*

Masuk final,
11-2

Habis.

Dah, boleh belajar Mechi sambil senyum sampai masuk dalam dewan periksa. Sebelum tu, kena tidur dulu pasal dah penat sangat. Hohoho

Tata

8 comments:

AYIE RESHQUE said...

tahniah2 hehehe.tumpng gmbra dgn kejayan bganda.

AkuOsi said...

terima kaseh,,sila sila tumpang.. =)

awak tahu siapa sy.. said...

tumpang semangkok juga..hahha..mmg atlet berjaya ni,keh2 >_< tahniah ya'

AkuOsi said...

saya tahu siapa awak,, ---> hehe,,atlet skolah je ni >_<

Minsofea said...

congrats oc!!!! athlete rupanya....

org kata kan..., org y aktif sukan ni.....otaknya cargas n fresh....cepat pick up...idea mengalir mcm air.....tentu lebih ummppph kalau dpt disalurkan ke sini...:)

p/s; selalu2 lah buat senaman jejari menekan keyboard ye.....

AkuOsi said...

Minsofea:> oc atlet skolah je min. Haha. Baik, jari2 jemari ni akan masuk gym nanti..

thanks ya. =)

JaketJingga said...

haha. aku ingatkan hal lain. ok, mudah tertipu dengan tajuk. ada pengajaran. jangan percaya kat tajuk entry hg. wahahha

AkuOsi said...

kehkehkeh,,aku rasa dah banyak pos aku tipu bab-bab tajuk ni, haha

~~