Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

September 5, 2011

Otak Beku

Lama-lama cuti raya ni memang buat otak aku jadi segan. 
Segan nak keluarkan modal untuk menulis. Hahaha,, 
Tangan aku pun ikut kata otak aku. 
Malas menulis. 
Sekali duduk mengadap microsoft word, taip sepatah, blank. 
Gila parah. 
Hadui. 
Dan aku tak tahu bila cerita ni nak siap.. 
Hehehehehe



Aku nak sambung..betol.. bukan tak nak. Tangan aku ni hah. Malassss je nak menaip. Huhuhuhuhu..

Okeh, nak mula sambung balik dah. Raya aku yang biasa-biasa je ni dah nak abes. Raya korang macam mana? Besh? Hohoho >___<

2 comments:

KOROP member said...

listen to me!

sila keluarkan otak anda dari peti ais...

im tellin' you..

OC said...

hihihihi,,baiklah3

~~