Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

September 16, 2011

Random

Aku bosan. Sebenarnya aku tengah tunggu one of my kakak datang sini. Hohohoho.
Semetara tu, aku nk korang tengok ni.

Kek berbulan-bulan lepas.
Nampak tak tulisan tu.HAPPY C's DAY! itu yang aku paling suka. Kek dia pun sedap Haha.. terima kaseh dekat kawan-kawan-kawan aku. >_<

Patrick berpelangi. Haha
Bantal kaler pink ni aku dapat time aku pegi Melaka buat pertama kali. Jumpa dua orang kakak. Novel pelangi tu dah lama aku nak sebenarnya. Nak lengkapkan koleksi Hlovate. Pergi Melaka haritu, dapat. Hehehehe.. Thanks kakak berdua!

Novel-novel-novel
Aku bukan die hard core novel yang aku kena beli novel everymonth kalau ada keluaran baru. Tapi kalau sebut pasal novel-novel hlovate, memang aku suka. Sebab cerita dia ada isi. Tapi aku tak cakap la novel lain tak ada isi. Cuma mungkin cerita-cerita dia lebih masuk dengan aku kot. Hahaha. Yang missing kt situ, Contengan Jalanan yang aku tertinggal kat kampung dan Gurindam Jiwa yang masih kat kedai. Hohoho.. Siapa lagi nk tolong aku lengkapkan koleksi? anyone? hihihihi..


Awas, Peragut!
Balik kampung untuk raya haritu, ternampak papan tanda ni. Hohoho. First time nampak. Bagus jugak.

Keh keh keh
Nota ni ada dekat bawah seat motor kawan aku. Untuk kelas first yang kami pegi. Menarik je. Sekarang mana ada dah nak kenal guna cara macam ni. Huhuhu.


German Corner
Tak perasan pulak selama ni ada signboard tu. Ke diaorang baru letak. Hahaha. mati la nak cakap German dekat situ.
 (Tempat: Laman siswa FKK)

>_<
Ini pula, masa aku tak ada kerja sambil tnggu kakak berdua makan. Hoohoho..

Okeh. Itu sahaja daripada aku. Sekian!

2 comments:

Cik MeRaH JamBu said...

hahahaaa SENYUMAN AWAK BUAT SAYA RINDU la... KETAWA AWAK WAT SAYA tenag..gegegeg >_<

AkuOsi said...

hehehe.,,i noe u miss me >_<

~~