Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

May 30, 2011

Hujan

Lama tak jenguk. Bukan sebab aku malas, tapi pasal tak ada idea. Sungguh. Macam dah kena curi dengan suasana kampung yang permai. Mungkin jugak kena makan dengan cicak-cicak yang membising tiap tiap malam. Dan mungkin jugak sebab aku jarang dapat coverage selaju 200km/j. Semuanya mungkin.

Baru beli Rooftop Rant. Aku tak tahu sebab apa aku gila kumpul novel-novel dia. Kena dengan jiwa kut. Kut la. 

Apa lagi? 

Entah. Yang interview haritu pun senyap sampai sudah. T_T buat aku hilang semangat nak kerja ja. Haih. 

Balik Shah Alam nanti lah aku cerita banyak-banyak. Serius tak tahu nak cerita apa. Hahaha..

Adiosss.. Assalamualaikum~

**apa kaitan dengan tajuk hujan??? oh, sebab masa aku mula tulis ni, hujan mula turun,, huhuhu >_____<

2 comments:

Unknown said...

keje giant laaa...huhuhu

AkuOsi said...

huhhu,,mg tunggu je,, nnt aku join,, hohoho

~~