Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

May 5, 2011

~Miss U More Than Anyone~

Diam semua. Hari ni aku mood jiwang. Haha.. Memang korang tengah diam je kan. Hmm..okeh. Aku miss someone.. miss gila-gila. Dia adalah ayah aku.. Huhu..

Kalau korang nak tahu, aku ni anak manja ayah aku. Haha.. tapi masa kecik, aku selalu juga kena cubit lengan, paha, telinga. Semua aku pernah rasa. Haha. Nak buat macam mana. Nakal  aku memang tak boleh nak elak. 

Dah masuk sekolah asrama, dah jarang kena cubit bagai. Kan dah besar. Huhu. Masa kat skolah, hampir tiap2 minggu ayah ngan mak aku datang. Aku tahu diorang miss kat aku, hehe. 

Masa mak aku pergi Mekah dengan atuk dan nenek aku, ayah aku la yang jaga aku. Masa tu aku bru umur 3,4 tahun. Yang masih aku ingat, ayah buatkan susu malam tu. Hehehe.. miss u ayah.

Bila dah besar ayah selalu usik aku, bila la nak blajar masak. Takkan dah kahwin nanti hari-hari cakap dekat laki aku , "bang, jum makan dekat luar," Haha.. itu memang ayat ayah aku. Aku ingat sampai sekarang. Maaf ayah, OC tak ada masa nak belajar masak lagi. Hehe. 

Okeh. banyak la kalau nak kira. Masa kecil-kecil dulu pun, ayah selalu bawak aku pergi jalan. Pergi kedai, pergi pasar malam. hehe Miss u ayah

Sekarang dah lebih seratus hari ayah tak ada. serius. Oc rindu gila-gila. Miss u selalu. Al Fatihah~ 

4 comments:

Unknown said...

al-fatihah...

harap mu sentiasa tabah c..
jgn lpe doakan dia selalu...

AkuOsi said...

time kaseh mat,, aku baru pasan byk gile typo,, hehe >_<

Khairiyah said...

al fatihah...semoga rohnye dberkati (^_^)

AkuOsi said...

kyra syg:: tq kyah,,insyaAllah~ >_<

~~