Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

April 1, 2013

Output Ciput

Hokeh. Aku memang sibuk. Dan macam biasa. Aku masih buat-buat tak sibuk (Ini yang paling aku tak dapat nak kikis dari zaman berhingus.) Aku boleh buat rilek walaupun ada dua kerja besar yang menunggu untuk aku tamatkan riwayatnya. Aku boleh tidur macam bayi comel selama lebih 8 jam sehari walaupun kertas kerja bergelimpangan di atas meja studi.

Ya. Kalau korang jumpa orang macam tu. Itu aku. Aku.

Oleh sebab nak masuk dengan tema sibuk ni, sedikit sebanyak aku nak luahkan rasa tak puas hati. Waktu kerajinan aku menyerlah sebanyak 50% untuk mencemar duli masuk makmal, melangut online selama empat jam yang bercampur dengan 0.1% kerja sekolah, benda yang terhasil dari kerajinan aku membakar500ml   minyak olein dengan batu jalan hanyalah sebanyak 6ml. ENAM mililiter.

Ya. bukan 60 ml. Kudrat sehari aku terbalas hanya dengan 6ml. Patutkan aku meraung-raung dalam makmal yang bersepah ini? Ataupun aku perlu mengambil kapak atau gergaji lalu memusnahkan benda yang keluarkan 6ml hasil tu?

Perlu ke?

Haish, jangan fikir aku jahat sangat. Aku tak adalah kejam sampaikan nak rosakkan harta universiti walaupun dalam hati menggelegak bagai nak mati. Mak aku ajar, kena fikir +. Apa-apa pun, kena kira sudut yang baik-baik. kata nak jadi baik, kan? 

Mungkin aku yang salah set up. Mungkin jugak research aku tentang batu jalan tu tak berapa nak hebat. Mungkin jugak condenser tu sabotaj aku sampaikan dia tak nak keluarkan hasil yang aku nak? eyh! tu bukan positif oi.

Okeh. Dah, melalut jangan panjang-panjang. Kalau sehari 6ml, berapa hari lagi aku nak buat benda ni untuk cukupkan 250 ml????

Oke, dah, jangan nak kira pakai calculator. aku tahu korang bijak.

Kbai.

No comments:

~~