Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

April 9, 2013

Cousins Sitter Di ABPBH

Nak dijadikan cerita, budak-budak sekolah ni telefon aku minggu lepas. Tanya free ke tidak 8hb 4. Aku tanpa tengok planner, kerja sekolah ataupun assignment, aku terus kata free. Rupanya diorang nak ajak aku teman pergi ABPBH

Disebabkan antara yang nak pergi tu, tak ada pun yang mencapai umur dewasa lagi, mak-mak diorang suruhlah aku pegi teman (Aku paling tua la ni?) diorang pasal takut sesat tengah-tengah orang ramai walaupun aku tahu sangat budak-budak ni kalau lepas tengah-tengah KL pun masih boleh balik rumah sendiri. Tapi mak-mak budak ni punya pasal, aku setuju aje (Padahal dah teruja gila pasal dapat tiket free masuk ABP.)

Sepupu-sepupu aku tu dah simpankan tiket kami bawah nama fanclub Shaheizy Sam. Aku ikut aje. Kalau nak dikira, aku bukanlah peminat hardcore Sam, tapi aku respek dia pasal dia tak memilih cerita. Semua cerita dia ambik. Nak kumpul duit sementara kudrat dia ada katanya.

Dan, malas nak panjangkan cerita, dia menang pulak malam tu. Bintang Paling Popular lagi. Heh, berkat aku ada dekat sanalah kut. Kahkahkah. Padahal sebelum habis anugerah pun aku dah tesengguk-sengguk atas kerusi kecik dalam stadium tu.


Okay, malas nak cerita panjang. Jom tengok gambar yang sempat budak-budak sepupu aku tu ambik.


Dengan Dazrin (Kot nama dia. Aku pun lupa).

Aku-Tahniah menang Fear Factor (Padahal aku baru tahu waktu sampai ABP tu)

Dazrin- Thanks. Kesian dia tak masuk gambar, sini sikit.

#sudahnya, memang tak masuk gambar pong#

Ini kes dengki budak-budak sepupu. Main ambik aku half je?!

Tapi okey jugak, buleh aku bubuh dalam ni. Kahkahkah



Nasi goreng thai yang (katanya) Sam sendiri masak.

Sebelum balik rumah

Dah. Malas nak upload banyak-banyak. Kbai

Dan ouh, aku pernah jugak amik gambo dengan Sam dulu. Tahun 2010 rasanya. Nak tengok? Jom PERGI SINI

2 comments:

AYIE RESHQUE said...

awat mamat tu len mcm jer dia tgok ?

AkuOsi said...

tengah bersembang masa tgh ambik gmbr tu. dia x smpat tgk cmera

~~