Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

May 23, 2012

'Baik'nya dia!

Inverted comma. Sila perhatikan. Sebab banyak benda yang boleh diletak dalam ni. Banyak perkataan yang boleh dimasukkan dekat tengah-tengah tu.

Okeh.

Dia muka cun. Dia 'matang' (Sekali lagi disitu). Dia bijak. Dia pandai, tak macam aku. Kalau letak aku duduk sebelah dia, tinggi pun takkan sama apatah lagi darjat dan kecomelan. Tapi, aku perlu bangga satu benda.

Aku tak celupar. (Kan? ke tak?)

Sayang la. Muka dan cantik semua. Sayang. Tahu tak, SAYANG! 
(Okeh. Habis emo)

Tak ada lah. Motif post disini tak banyak. Anugerah TUHAN bagi dan sempurna. Orang lain yang kurang bernasib baik, kurang ilmu, kurang segalanya, jangan lah pertikai.
Hilang terus cantik dan baik disitu. Hilang.

Hiasi diri dengan peribadi. Budi bahasa budaya Osi. Eh, budi bahasa budaya kita.
##


3 comments:

awak tahu siapa sy.. said...

budi bahasa budaya Osi..keh2 >_<.. stended lah tu..org yg lebih dr segi semua tu kalu lupa nk say tenkiu pd Dia mmg jadi x ketahuan cenggitu..maafkanlah dia..hohoho

::Khazinatul Asrar:: said...

Ingat cerpen baru tadi twinku hehe..
Takpelah, biarkan dia, satu hri nnt dia sedar bila org lain plak buat kat dia. Kita senyum dan senyum je, sabar,doakan dia. kalau Allah suka kita sabar, baik kita buat apa yg Allah suka kan. Susah, tapi tu yang yang indah..

BIla kita buat baik kerana Allah, ketenangan tu akan datang..

AkuOsi said...

Saya tahu siapa awok;-->aku..maafkan kamuuu,,tak perlu kita bertemu, cukup kau tahu,,, hehehe,,

twinku syg..:----> sayang kamuu >_<

~~