Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

March 1, 2012

Hum Tum

Okeh. Hum Tum kalau di translatekan  ke dalam bahasa orang kampung John makna dia You and I. Tapi kisah yang aku nak cerita ni, tak ada kaitan apa-apa pun dengan kisah aku dengan siapa-siapa Hoho.

Hanya kisah Hum Tum.

Hum Tum ni sebenarnya tajuk citer hindustan yang aku rasa jalan cerita dia tak ada lah sama macam typical cerita hindi yang lain. 

Sebab nya?

Cerita ni ada selit-selit dengan cerita kartun bernama Hum(lelaki) dan Tum(perempuan). Lepas tu, hero dengan heroin ni, berjumpa dalam tahun yang berbeza walaupun tak ada contact masing-masing. 

Jumpa waktu baru nak pergi belajar. Jumpa waktu belajar. Jumpa waktu perempuan nak kahwin. Dan jumpa balik waktu suami perempuan tu meninggal.

Dan the rest, is history, Kena tengok cerita ni. Heh heh heh. (Aku tak dapat komisyen apa-pa pun sebab promote)

Kesimpulannya. aku suka cerita ni. Sekiannnnn..


Waktu cerita ni mula, aku jerit sebut Hum Tum dengan kuatnya sampaikan anak-anak aku menangis terkejut sebab fikir aku jerit Hantuuuuuuu!!
T_T

3 comments:

Aliesha Kirana said...

haha! kak AK pn ske. keh3

Anonymous said...

hehehe, Lia pun suka juga!!..kehkehkeh..

AkuOsi said...

Kak AK n Lia:> Huhuhu,,best, kan? Jom kita sama-sama suka, haha

~~