Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

October 3, 2011

Cik Lenov

Malas cakap banyak. Meh tengok gambar ni. Huhu

Jeng jeng jeng
Kenapa dua kotak? Sebab beli dua ketul. Hahaha,, abang aku jeles agaknya nengok adik dia guna netbook baru. Terus dia pun beli jugak. Jenama sama pulak tu. Haish,, haha


Taraaa.. Cik Putih dan Encik Merah
Masa nak pilih kaler, aku pilih merah pasal dia cakap ada kaler Merah, Biru dengan Hitam je. Abang aku pun nak merah. Sudahh.. Takkan nak kaler sama sebijik sejebon. Haha.. Last2 apek tu cakap, ada special edition punya. Dia buka je kotak tu, zupp aku pilih yang SP punya. Sebab apa? Comell! Hahaha..

Tapi kuciwa jugakla pasal tak dapat Cik Acer Kuning yang macam post aku sebelum ni. Tapi tak pe. Cik Lenov, u better be bagus.. Hohoho..

Ini dia Cik Lenov.. alamak, Lighting x best. Hoho
Nampak tak? Ni lagi satu...

>_<


Okeh..itu sahaja daripada aku. Eh, jap. ape korang tulis dekat kotak dia ni?

Hahaha.. Tenkiu3

>____<


8 comments:

hsmate kamu said...

uit..lptop baru..hahaha..ingt mg beli yg kaler kuning tu

Aliesha Kirana said...

eh sama! AK pun baru jek beli. tp jenama Asus. netbook sajer, jimat koss. len kali baru beli laptop n desktop pulak. ohohohoh!

AkuOsi said...

waaa hosemate kuu,,awalnya online,, hahaha,, x jadi beb, abg aku duk kabo y ni oke,, hehe,, dia duk kompare ngan Toshiba, Acer, Asus.. last2 amik y niii,,, mmg kuciwa gop sposen,, huhu

AkuOsi said...

Kak AKKK!! haha,,kena beli pasal lappy lama prob,, hehehe,, Nengok gak Asus punya. Tapi abang ckp y ni oke OC ikut big bos ja. hehehe

Cik MeRaH JamBu said...

puiyooo..ade dedaunan merimbun..haha

THE LITTLE OF ME said...

weeekkkkss... ha ha ha

Unknown said...

perrrrgghhhhhh!!!!

AkuOsi said...

kepada Kak Pink:: Autumn ma feberet,,, hahaha

NOy:: hohohohohoho

Mat Catalyst :: Haipp,,tuko name? hahahaha

~~