Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

March 15, 2011

Terlepas Majlis Tunang~

Hari minggu haritu, 12 hb 3.

Aku bangun awal-awal bersiap. Dari Shah Alam pergi KL. Plan aku nak balik malam tu, tapi ada test. Terpaksalah balik awal-awal pagi. Okeh, sampai rumah, aku iron baju siap-siap. Tema majlis ungu pink. Bukan warna kuning, tapi tak apalah, aku ikut saja. Pihak lelaki dalam pukul 12.30 dijangka sampai. Aku tunggu makcik-makcik dengan sepupu-sepupu aku datang. Semalam diorang sampai dari kg. Diorang semua tidur rumah aku punya sepupu dekat Taman Tun. 

Aku keluar dari bilik lepas seterika baju bagai. Aku tengok abang aku rilek lagi depan tv. Siap boleh online bagai. Kedua-dua budak nakal tak ingat tu pun belum bersiap. Eh, diorang ni tak nak siap-siap ke? Aku tengok jam. Lagi sejam majlis nak mula. Seminit lepas tu abang aku cakap,

"Nak pergi ke? Abg ada kerja kejap lagi. tak boleh nak pergi,"

Adus,, kecewa betul aku. Habis tu, cancel la ni? Kecewa, kecewa. Sia-sia aku balik awal-awal pagi dari Shah Alam, Sia-sia aku seterika baju bagai. Lain kali cakap la awal-awal,, Adessss...

:::Oh, itu majlis pertunangan sepupu aku. Aku nak tengok sangat pasal semua sedara aku ada dekat sana. Waaaa!!!

No comments:

~~