Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

January 1, 2011

Penghujung 2010

Aku bukan suka sangat Chat. Nak taip-taip untuk bukan kerja nih memang malas. Nak-nak dengan orang yang aku tak kenal. Tapi bila termasuk dekat blog nih, dah mcm kena gam. Hari-hari lekat dekat leptop. Bangun pagi, pergi intai kejap. Nak masak tengah hari, intai lagi. Sebelum tido pun. Dah macam ketagih. Nampak macam buang masa. Memang. Masa aku banyak terbuang sepanjang cuti sem nih. Benda alah ni sebenarnya dah isi masa aku penuh-penuh. Aku dah jadi sayang. Rindu dekat mereka-mereka. CB tuh macam berhantu. Hahaha. 

Penghujung tahun ini memang dah buat cuti aku lebih penuh. Penuh sampai limpah-limpah. Sayang korang semua. Hahahaha.

Kepada yang berkenaan, memey heartlessone amy myafarra pink kiwi fez AK O yuki hanny nn sec bean asrar kyah lalala mama mai razni dresi ain sheyy n semualah (maap, opah nmesia jap).

Bangga tak korang? Aku rendahkan diri yang tak berapa tinggi nih untuk kata, KAMU SEMUA best lah (erk, boleh guna caps kan dekat sini? haha). Dan aku maintain CUTE ~ hihihi...

3 comments:

De'Hearty-Memey said...

aku terharu... T_T.... kawan baik.... huhuhu

mya FaRra said...

wah eppynyer ad nme aku dalam nie..hehehe..terharu pun ad gak..huhu papew pun lap u lah oc..best kenal ngan ko..!!!!sayang ko rapat2

AkuOsi said...

heart:: jangan terharu je, siapkan duit banyak-banyak beli hadiah untuk aku, haha

Farra: lap me banyak-banyak,, lap lap,, hahaha.

~~