Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

January 29, 2011

Jalan-Jalan

Aku memang suka jalan-jalan. Kalau tempat sama pun aku tak kisah. Asalkan menarik minat aku dan sekutu untuk singgah. Kalau bajet banyak, kitaorang pergilah sampai malaysia timur sana. Kalau sederhana, sekitar semenanjung pun dah cukup. Dann, kalau bajet ciput, sekitar negeri yang aku duduk sekarang ni pun okey~ >_<. Yang penting tempat cunnn dan menarik. Ni dia tempat yang selalu aku jenguk. Yang paling banyak Genting Highland pasal abang aku ada seorang kerja sana. Jadi, kalau nak pergi sana bila-bila masa memang no hal lah.
Cabel Car yang popular dekat genting

Nih yang 2 tahun lepas punya. Masok free!! hoho


Selain Genting, aku dan sekutu rajin jugak round-round Penang. Penang tuh tempat aku dan sekutu memuntut. 3 tahun dekat situ, Habis satu pulau kami jelajah. Banyak juga tempat menarik dekat Penang. Nih bukti~

Ini view dari Bukit Bendera

Ini pulak dekat Taman Negara Penang

Ini lah dia kereta api yang bawa kami naik atas Bukit Bendera

OH, Jangan lupa, Taman rama-rama pun ada~

Cukup lah Genting dengan Penang. Lain kali tempat lain pulak. hoho..

No comments:

~~