Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

December 23, 2012

Pasang Surut

Assalamualaikum.

Untuk semester ni, lepas dah satu kisah yang memang jadik perkara asas aku sepanjang 4 bulan ni. DesignProject. Lepas dah satu. Satu lagi masih delay. Yang itu, tunggulah lain post cerita. 


Dan aku rasa, nak siapkan benda ni punya pasal, banyak jugak hati yang dah aku patahkan. Sibuk. Ya. Memang aku tak tipu. Nak siapkan cetakan benda ni hampir 800 muka surat bukan benda senang boleh buat dalam dua tiga hari. Kalau tak kena gaya, nak siapkan benda alah ni, boleh putuskan silaturrahim pun.

Dan waktu nak hantar benda alah ni, aku sikit punya berkabung dah. Semua rasa ada. Gembira, lega, sedih, dah rasa macam hati campo dah pon. Pasal apa? pasal banyak benda sangat yang jadi waktu nak siapkan benda alah ni.


Aku dekat sini nak mintak maaf banyak-banyak dekat semua orang yang aku dah abaikan sepanjang semester ni. Ramai kut. Bukan aku nak abaikan. Bukan pasal tak sayang. Tapi itulah. 

Dan aku rasa, makin lama, semua orang makin berubah. Aku pun mungkin dah berubah. Tapi, sapalah aku nak nampak semua tu, kan? Orang yang dekat-dekat dengan aku mesti perasan benda ni. Aku sendiri, tak. Dan aku rasa, aku masih the same old OC yang tak pernah ada favourite kaler lain selain kuning. Itu je.

Kalau aku dah berubah jadi lebih baik, korang tolong doakan aku sekali. Kalau korang nampak aku makin jadi tak ketahuan, tegurlah aku. 

Jangan diam menghukum.

Jangan diam dan tak tunaikan janji.

Jangan diam dan diam dan..aku terasa hati.

Kalau itu cara nak balas rasa kecil hati, tahniah.

Anda berjaya.

#

Times flies..people change..and so do I
Ini bukan kisah pasang surut air laut. Ini kisah pasang surut perangai.


2 comments:

rapizi ramli said...

eh...


mung kutuk aku eh?



keh3 >_<




AkuOsi said...

Haha, tak kutuk sapa-sapa. just miss the old days.. >_<

~~