Jenis Cerita Yang Ada

Yang Ikut Duakaki

Rendahkan Volume Kalau Musik Memekak,, Hehehe

Kerana Tidak Semua Yang Dirancang Menjadi Kenyataan

April 19, 2012

Plastik

Aku rasa angin.
Sejuk.
Rasa nak sentuh tapi makin menjauh.

Aku nampak bayang-bayang.
Senyum.
Ingin kejar tapi semakin samar.

Aku pandang bintang.
Cantik.
Tangan nak gapai, tapi tak sampai.

Kaki dan tangan tak bergerak. Aku nampak tali berselirat.
Dan aku patung yang diikat.

Aku suka kanan tapi ke kiri.
Aku suka depan, tapi ke belakang.

Dan satu perkara dibiar statik.
Senyum yang ternyata plastik.

4 comments:

Minsofea said...

:)

AkuOsi said...

>_<

AYIE RESHQUE said...

malam tak akan pernah di tinggalkan bintang.apa lagi bulan yang sering saja menyorok di balik awan.di ikuti angin sepoi2 mengeletek kedinginan malam.terpedaya kah di kau wahai penulis malam.saat susuk tubuhmu ingin menyentuh keindahan alam.fikiranmu melayang sampai ke awangan,emaginasimu melebar melepasi sempadan,sampai kau keliru yang mana kiri dan yang mana kanan.aku di sini seperti bayang,ada di belakang mu tapi kau tak akan perasan.aku ingin menawanmu tapi tak ada kekuatan dan aku ingin senyummu menjadi mimpi kenyataan.

AkuOsi said...

>_<

~~